Publicacions

CARLETINS

CARLETINS, una publicació de Carlet, dels nostres costums, de la nostra idiosincràsia, de la nostra natura,... de tot el que envolta la nostra ciutat i el fet de ser Carletins.

FUNDACIO CAIXA CARLET

UN LLIBRE TAMBÉ ÉS UN REGAL-NADAL 2010

Una guia de lectura destinada a orientar als pares de xiquets d'Educacio Infantil amb l'objecte que es regalen llibres aquests dias de Nadal.
Podem passar-lo molt be amb algun d'aquests llibres.
Tambe podeu trobar recomanacions per als pares.

Biblioteca Municipal Carlet

UN LLIBRE TAMBÉ ES UN REGAL -NADAL 2009-

Destinada a pares d'Educacio Infantil, la guia de lectura que trobareu en el pdf adjunt, us ajudara  en l'eleccio del millor regal per a aquestes festes.

Un llibre també és un regal

Ací­ tenen una menuda guia de lectura per a Infantil, amb algunes recomanacions  també per a adults. Aquest tipus de publicacions es ve realitzant cada any dins del Pla de Foment de la Lectura.

Biblioteca Pública Municipal

Jocs Populars a la Ribera

Aquest llibre és una recopilació de jocs tradicionals que és necessari transmetre i divulgar als més menuts. El joc és participació, és respecte a les normes, és salut, i si és un joc tradicional també manté viva la nostra cultura

Grup la Murta

Muntanyes de la Comunitat Valenciana. Camins, Paratges i Paisatges oberts al Mediterrani

Obra actualitzada i utensili imprescindible per a aquell que desitge conèixer el nostre patrimoni natural i cultural, tan proper com desconegut.

Jose Manuel Almerich