Portal Fundació Caixa Carlet

Contactar

Si desitja contactar amb la Fundació Caixa Carlet per favor emplene el següent formulari:

* Conforme a la Llei de Serveis de la Societat de la Informació del Comerç Electrònic, i a la vigent Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, li vam informar que les seues dades seran inclosos en un fitxer automatitzat denominat "web fundació Caixa Carlet" del que és titular la FUNDACIO CAIXA CARLET DE LA COMUNITAT VALENCIANA, amb la finalitat de ser utilitzats per a gestionar la seua sol·licitud d'informació així com la resta de finalitats descrites en la Política de Privadesa d'aquesta web que Vostè ha de llegir i acceptar abans d'enviar aquest correu. Si no ens manifesta el contrari entenem que Vostè consenteix el tractament indicat. Pot exercitar els seus drets d'accés, cancel·lació, rectificació i oposició, mitjançant escrit dirigit a la FUNDACIO CAIXA CARLET DE LA COMUNITAT VALENCIANA Pl. del Convent i de la Vila, 15 -46240- Carlet, juntament amb una fotocòpia del DNI.

També podeu contactar amb nosaltres en la nostra seu provisional:
Pl. de la Vila nº15 - Casa de la Cultura 2on pis

Fax 96 253 81 66 info@fundaciocaixacarlet.com