El otro el mismo: otra para si misma, de Cristina Otero

Inaguración divendres 30 de novembre a les 19 hores.

Podrà visitar-se fins al 4 de gener de 2013.

Cristina Otero, amb tan sols 16 anys, ha revolucionat les xarxes i part del seu món.
Aquesta és la seua tercera exposició individual i ha exposat ja en les principals fires d’art contemporani a Berlín i a Madrid Photo.

Cristina Otero pot presumir de ser la artísta més jove d’Espanya que ha exposat les seues imatges en una galeria d’art.
Les fotografias que podran veure vénen precedides d’una immensa repercussió dels mitjos i un gran èxit de públic en la galeria Kir Royal de València.
L’exposició contarà amb la presència de l’artista en la inaguración.

-[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4
->-[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4
->Amb tan sols 13 anys va descobrir la fotografia i en sols dos aporta una frescor i una novetat indiscutible en cadascun dels autoretratos que ens mostra.

Expressivitat, il·luminació, metamorfosi … Una gran maduresa pobla les seues imatges, encara que en ella puguem veure els dubtes i els canvis que experimenta cada dia una xiqueta que es covertix en dona.
Fotos belles, fosques, alegres o molt tristes però, sens dubte, amb una gran força visual.
-[if gte mso 9]>
->

• Calendari: 30/11/2012 - 04/01/2013
  • Ubicació: Sala de Exposiciones -Casa de la Cultura