FIGURES I PAISATGES

El proper divendres 5 de juny a les 20 hores, s’inaugurarà l’exposició de la pintora valenciana, Rosa Torres, FIGURES I PAISATGES, en la Sala d’Exposicions de la Fundació Caixa Carlet Casa de la Cultura
Al finalitzar la inauguració es sirvirá un vi d’honor.

Esta es la primera exposició fruit del conveni signat entre la Fundació Caixa Carlet i l’Ajuntament d’Alzira per a realitzar exposicions itinerants entre les dos ciutats.

Rosa Tores
Pintora i grabadora.
Estudis en la Facultat de Belles Arts de San Carlos (València)
En els anys 70 s’integra en els moviments avantguardistes de l’art valencià més representatius del moment, integrant-se com ajudant al taller de Manolo Valdés i Rafael Solbes (Equip Crònica)
El paisatge és clarament, el tema predominant de la pràctica totalitat de la seua producció artística, encara que també introdueix la figura humana i són molt conegudes les seues reinterpretacions d’obres clàssiques com la Venus de Milo o la Maja nua de Goya.
La seua forma d’abordar la pintura, el seu ventall cromàtic i els seus codis han dotat la seua obra d’una indiscutible personalitat que la fa clara i fàcilment identificable.

Més de 50 exposicions individuals i al voltant de 150 col·lectives avalen la seua experiència professional i l’interès que desperta la seua obra tant a nivell nacional com internacional.

—-

• Calendari: 05/06/2009 - 30/06/2009