EVOCANT ELS SENTITS de Miquel Àngel Fabra

Aquesta Fundació aposta per una nova línia d’exposicions d’artistes nóveles. Començarem amb la inauguració de l’exposició de Miquel Àngel Fabra “Evocant els sentits” el pròxim 26 d’octubre a les 19,30 hores, amb l’actuació de Saxpiduo i el propi artista.

Amb aquesta exposició la Fundació Caixa Carlet inicia una nova linea expositiva dedicada als artistes més joves amb l’objectiu de dotar-los d’un espai i d’un suport per a donar a conèixer la seua obra.
Miquel Àngel Fabra Ocheda és estudiant de Belles Arts en la Facultat de San Carles de València. Complementa la seua formació amb els estudis de piano, primer en el Conservatori Perfecto García Chornet de Carlet amb la pianista Trini Llull i en l’actualitat amb el pianista Javier Esplugues. Des de l’inici del seu trajectoria artística ha sentit gran interès pel diàleg entre música i pintura i per la interrelació dels cinc sentits.
Aquesta preocupació ha estat reflexada en projectes  com Chopin a través de la pintura (2003), Mozart versus Blanco (2005) i D’Albaida, Escollit (2007).
Evocant els sentits és una reflexió personal al voltant dels cinc sentits, on la importància del missatge no és l’evidència del contingut, sinó el que ens recorda i evoca la imatge pictòrica. La inauguració adquireix una rellevància especial: s’obrirà amb un concert on s’interpretaran obres de Chopin i Tchaikowsky al mateix temps que es projectaran els quadres d’aquesta exposició.

• Calendari: 26/10/2007 - 06/01/2008
  • Ubicació: Sala d'Exposicions Casa de la Cultura de Carlet